miércoles, 17 de abril de 2013

Guió documental.

“La vida en les parets”

  • Introducció:
    • Presentació del tema elegit.
    • Fotografies de diferents parets; ciutat, barri, escoles i parets interiors.
    • Diversos professionals ens explicaran que és i quina funció té per a ells les parets; arquitecte, escaparatista, pintor,...
  • Aprofundiment:
    • Visita al CEIP Es Pratet.
    • Presentació del centre.
    • Entrevistem a la directora:
      • Possibles preguntes: Perquè documentar? Per a qui? Com fer-ho? Amb quina finalitat?
    • Entrevista a una mestra:
      • Quina feina hi ha darrera aquests plafons? És útil?
    • Opinió dels infants:
      • T’agrada veure els teus dibuixos exposats a la paret?
    • Visió famílies:
      • Quina és, segons la seva opinió, la finalitat dels plafons? Els agrada que es faci? Perquè?
  • Ampliació:
    • Tipus de plafons. Intencionalitat.
    • Exemples de com documenten diferents centres d’Eivissa.
  • Conclusions personals:
    • Com ens agradaria que fos la nostra escola? I la nostra aula?

Les etiquetes que he triat per a aquesta entrada estan relacionades amb; l’anàlisi i reflexió sobre els processos d’ensenyament-aprenentatge i la reflexió sobre el procés de millora. Cal identificar els marcs teòrics que justifiquin o qüestionin les pràctiques que es duen a terme a l’aula, és a dir, el tema escollit ha de tenir una justificació, en el sentit que ens aporti informació valuosa i nous coneixements. De la mateixa manera penso que, haurem de justificar i contextualitzar el projecte de millora a partir de l’anàlisi de necessitats i de la identificació del problema, així com, a l’hora de cercar informació en relació amb el projecte de millora i aportar referències bibliogràfiques. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario