- Introducció:
- Presentació del tema elegit.
- Fotografies de diferents parets; ciutat, barri, escoles i parets interiors.
- Diversos professionals ens explicaran que és i quina funció té per a ells les parets; arquitecte, escaparatista, pintor,...
- Aprofundiment:
- Visita al CEIP Es Pratet.
- Presentació del centre.
- Entrevistem a la directora:
- Possibles preguntes: Perquè documentar? Per a qui? Com fer-ho? Amb quina finalitat?
- Entrevista a una mestra:
- Quina feina hi ha darrera aquests plafons? És útil?
- Opinió dels infants:
- T’agrada veure els teus dibuixos exposats a la paret?
- Visió famílies:
- Quina és, segons la seva opinió, la finalitat dels plafons? Els agrada que es faci? Perquè?
- Ampliació:
- Tipus de plafons. Intencionalitat.
- Exemples de com documenten diferents centres d’Eivissa.
- Conclusions personals:
- Com ens agradaria que fos la nostra escola? I la nostra aula?
Les etiquetes que he triat per a aquesta
entrada estan relacionades amb; l’anàlisi i reflexió sobre els processos d’ensenyament-aprenentatge
i la reflexió sobre el procés de millora. Cal identificar els marcs teòrics que
justifiquin o qüestionin les pràctiques que es duen a terme a l’aula, és a dir,
el tema escollit ha de tenir una justificació, en el sentit que ens aporti
informació valuosa i nous coneixements. De la mateixa manera penso que, haurem
de justificar i contextualitzar el projecte de millora a partir de l’anàlisi de
necessitats i de la identificació del problema, així com, a l’hora de cercar
informació en relació amb el projecte de millora i aportar referències
bibliogràfiques.
No hay comentarios:
Publicar un comentario